1. Food-trends
  2. Een betere klantbeleving
Een betere klantbeleving

Een betere klantbeleving

Bij Deliveroo doen we er alles aan om je beste bezorgpartner te zijn. En dat betekent zorgen voor een geweldige klantbeleving, zodat je klanten keer op keer bij je bestellen.

We hebben een nieuwe functie aan onze app toegevoegd waarmee riders en klanten elkaar in de app berichten kunnen sturen nadat de rider wegrijdt bij het restaurant en voordat ze de bestelling als bezorgd aanmerken.

De voordelen voor klanten:

- Last-minute bezorginstructies: wordt het iets later? Heeft de rider een toegangscode nodig? Vanaf nu kunnen klanten in de app berichten met last-minute informatie naar hun rider sturen. Zo arriveert het eten op de juiste plek.

- Geen telefoonabonnement nodig: internationale reizigers kunnen hun rider-app gebruiken via het internet.

- Sneller contact leggen: klanten kunnen hun rider nu meteen een bericht sturen wanneer die het restaurant verlaat in plaats van te moeten wachten tot de rider in de buurt is.

Deze nieuwe functie helpt klanten er zeker van te zijn dat ze hun rider op elk moment tijdens de rit kunnen bereiken en dat het eten precies op de locatie aankomt waar het moet zijn.

Deliveroo application

Download de App op iPhone of Android

Deliveroo iPhone application
Deliveroo Android application